UN MAGAZIN ONLINE PREMIUM TE AJUTA LA

CRESTEREA FIRMEI

REZULTATE MAI BUNE IN MARKETING

REZULTATE MAI BUNE IN MARKETING

TOP 14 BENEFICII ALE UNUI MAGAZIN ONLINE PREMIUM

Promovarea imaginii companiei catre o plaja mult mai larga de potentiali clienti.

Informezi mult mai usor clientii referitor la promotii si produsele din catalogul tau.

Clientii tai au acces la informatii si beneficiile aduse de produsele din catalog 24/24h.

Obtii o baza de date de clienti carora le poti aduce oferte personalizate ulterior.

Clientii tai au acces la informatii despre firma ta 24/7.

Obtii o vizibilitate mult mai mare si pe retele de socializare, produsele putand fi distribuite in mod profesionist.

Datorita indexarii SEO avansate, website-ul tau se va clasa printre primele rezultate din Google

Beneficiezi de mai multi clienti adusi din indexarile Google pe care ti le oferta articolele de pe blog adaugate in cadrul magazinului online, reusind astfel sa convertesti un utilizator dintr-un simplu utilizator in client.

Magazinul online genereaza venituri. Acesta aducandu-ti in firma vanzari mai mari facand astfel parte din strategia de marketing.

Magazinul ofera credibilitate afacerii, iar astfel va genera pt potentialii clienti siguranta de a comanda produsele tale.

Cel mai important beneficiu adus de magazinul tau online e acela ca raspunde intotdeauna clientilor, este tot timpul politicos, binedispus si profesionist in vanzari. Reuseste intotdeauna sa genereze mai multi clienti si sa faca o impresie de neuitat pentru vizitatori si nici macar nu vrea chiria spatiului sau salar lunar.

Profiti de o vizibiltate profesionala in mediul online a afacerilor tale cat si a produselor pe care le promovezi

Beneficiezi de siguranta serviciului platit si vei avea garantia ca toate datele proiectului le vei gasi pe un CD/DVD.

Vei fi detinatorul unui magazin online bine realizat ce va fi inovativ, optimizat pentru mobil si care va avea o rata de conversie marita datorita unei bune structurari si afisari a produselor si ofertelor promotionale.

VREI SA AFLII MAI MULTE?

CE VA INCLUDE OFERTA?

REALIZAREA MAGAZINULUI ONLINE PREMIUM

+Asistenta gratuita in alegerea domeniului
Multi dintre clientii care doresc sa aiba un website, intampina probleme in alegerea domeniului. Domeniul, de cele mai multe ori, este o alegere cu care pornesti la drum printr-un nou proiect si de care te vei folosi o perioada buna de timp. Prin urmare, acesta trebuie ales analizand mai multe aspecte. Noi te ajutam sa alegi domeniul potrivit pentru tine si afacerea ta!
+Suport achizitionare domeniu/configurarea celui existent
Dorim sa fim corecti fata de clientii nostri, asadar achizitionarea domeniului se va realiza de la autoritatea competenta, fara sa fim noi intermediari. Acest proces nu este neaparat complicat, insa pentru a veni in ajutorul tau, ne putem ocupa noi de acest lucru!
+Configurare server web hosting
Serverul de gazduire web necesita o atentie sporita, deoarece anumite setari trebuie facute ca la carte pentru ca website-ul sa ruleze optim. Facand asta zi de zi, cea mai buna alegere pentru configurarea serverului tau, suntem noi!
+Realizarea si configurarea a 5 adrese de e-mail pe domeniu
Odata cu detinerea unui website si un domeniu oficial pentru firma ta, ne place sa inspiram clientilor tai mai multa incredere si profesionalism. Primul pas pentru a face acest lucru este de a utiliza adrese de e-mail pe domeniu. Ex: razvan.popescu@domeniul.ro. 

La MAGAZINUL ONLINE PREMIUM, obtii 5 adrese de e-mail pe domeniu pentru un plus de profesionalism.

+Panou de administrare profesionala a magazinului
Nu vrem sa depinzi de noi atunci cand vine vorba de modificarea continutului unei pagini din website-ul tau. Ne dorim sa reusesti sa realizezi chiar tu modificarea dorita. Pentru acest lucru, punem la dispozitie un panou de administrare pentru continutul paginilor, ce permite crearea sau modificarea paginilor web ale intregului website.
+Realizarea unei pagini pt fiecare produs
Un magazin online aloca o importanta deosebita produselor sale, fiindca la asta se rezuma. Asadar, fiecare produs va avea o pagina dedicata in care se va prezenta descrierea, avantajele, fisa tehnica a produsului si pretul acestuia. Cu cat descrierea produsului este mai bogata, cu atat sansele ca acel produs sa fie gasit pe Google printre primele rezultate sunt mai mari.
+Realizarea unei structuri personalizate
Magazinul online va fi structurat in functie de cele mai importante produse si cele mai avantajoase oferte, pe care vrem sa le evidentiem vizitatorilor.
+Implementare design original
Ne dorim ca magazinul tau online sa se diferentieze de concurenta, iar ca drept urmare, venim intotdeauna cu solutii noi pentru a utiliza un design original. Prin acest lucru se intelege realizarea unui concept grafic potrivit domeniului tau de activitate.
+Realizarea/modificarea imaginilor pentru design-ul site-ului
Ca magazinul tau sa dispuna de elemente moderne, iar toate elemente sa fie imbinate cum trebuie, acesta va avea nevoie de imagini pe care le vom implementa in structura sa. Aceste imagini trebuie ori realizate de la zero, ori prelucrate pentru a se potrivi cu domeniul de activitate al firmei tale, sau cu design-ul principal al website-ului.
+Optiuni de distribuire a fiecarui produs
Produsele reprezinta continutul principal al unui magazin de acest tip. Acestea vor putea fi distribuite in retelele sociale cu usurinta de catre vizitatori sau chiar de persoanele din conducerea magazinului cu scopul de a le promova.
+Realizarea panoului de autentificare si inregistrare a clientilor
Un magazin online care se respecta le va oferi vizitatorilor posibilitatea de a isi crea un cont, iar ulterior de a se autentifica in contul respectiv pentru a pastra o gestiune clara.
+Stabilirea procesului de comanda prin etape multiple
Procesul de a comanda un produs este extrem de important, deoarece trebuie sa solicitam doar datele importante clientului, fara a ingreuna acest lucru. Prin urmare, procesul se imparte in 5 etape: rezumatul comenzii, autentificare sau inregistrare, adaugarea adresei, selectarea modalitatii de transport si in final metoda de plata.
+Optiuni de trimitere a notificarilor catre client prin email
Pentru o buna organizare, este important ca administratorul magazinului sa fie la curent cu orice noutate sau actiune realizata de clienti prin intermediul paltformei. Tocmai de aceea, acesta va fi notificat prin e-mail in momentul in care clientul realizeaza o comanda, o anuleaza, sau solicita alte informatii.
+Optiune de evidentiere a ofertelor sau a discounturilor
Incluse in strategia de marketing, ofertele care evidentiaza discount-urile la anumite produse trebuie plasate corect, pentru a avea rezultate eficiente. Datorita experientei pe care o avem, stim perfect unde sa plasam aceste oferte.
+Organizarea clara a produselor pe categorii/subcategorii
Structurarea produselor se face initial pe baza unor categorii, care la randul lor se vor imparti in subcategorii. Astfel magazinul online va fi unul bine organizat si ii va ajuta pe vizitatori/clienti sa gaseasca usor produsele cautate.
+Optiuni de gestionare a stocului
Administratorul magazinului va putea sa gestioneze stocul produselor. El va sti cand stocul este minim sau maxim si va reusi sa il actualizeze sau sa elimine produsele din oferta.
+Optiuni de definire a caracteristicilor pentru fiecare produs
Fiecare produs are anumite caracteristici, fie ca sunt produse electronice – unde va trebui sa specificam amperajul, voltajul, puterea, etc., fie ca sunt produse vestimentare – unde va trebui sa mentionam marimea, materialul, etc. Toate aceste caracteristici se vor putea adauga la produsul respectiv, fiind o optiune flexibila, deoarece se va stabili un pret si in functie de aceste caracteristici.
+Filtre de marketing (cele mai vandute, vizualizate si noi produse)
Anumiti utilizatori sau vizitatori prefera sa aleaga produsele in functie de cat de bine vandute sunt sau cat de bine vizualizate sunt acestea. Noi le vom oferi acesata sansa prin aplicarea unor filtre (cele mai vandute produse, cele mai vizualizate si cele mai noi).
+Implementarea sistemului de recenzie pentru fiecare produs
Pentru un plus de profesionalism pentru magazinul tau online, utilizatorilor trebuie sa li se ofere sansa sa atribuie o recenzie pentru un anumit produs. Doar asa credibilitatea produselor va creste in ochii viitorilor clienti.
+Implementarea unui blog personalizat usor de administrat
Existenta unui blog intr-un magazin online nu presupune doar publicarea unor articole. In primul rand, cu un numar ridicat de articole publicate, vor creste si indexarile in Google, ceea ce va face website-ul sa fie activ in ochii motorului de cautare. In al doilea rand, ii vom putea induce utilizatorului care citeste articolul respectiv, chiar sa comande produsul oferit de noi.
+Integrarea unor modalitati de plata online
O optiune care sa le ofere clientilor sa achite comenzile online, cu cardul, reprezinta un avantaj. Majoritatea magazinelor online profesionale dispun de aceasta modalitate de plata.
+Implementarea modalitatii de plata prin transfer bancar
Pe langa modalitatile de plata online, unii utilizatori prefera sa achite cuantumul comenzilor printr-un simplu transfer bancar. De aceea, pentru a profita de fiecare mod de plata, vom integra si modalitatea platii prin transfer bancar.
+Integrarea unui sistem prin care se genereaza liste de abonati
Pentru o buna organizare si gestiune asupra clientilor fideli care comanda din magazinul tau online, putem implementa o optiune prin care acestia se aboneaza la un newsletter. Automat, administratorul magazinului va primi lista generata in care vor fi trecute datele clientului respectiv (nume, adresa de e-mail). Asa vom stii ca acel client doreste sa fie informat cu privire la ofertele ce vor aparea.
+Caracteristici suplimentare pentru produse
Produsele vor beneficia de anumite caracteristici suplimentare, prin care vom putea efectua anumite combinatii de achizitie pentru acel produs. Astfel, vom genera un pret diferit pentru produsul care va fi marimea S si culoarea rosu, fata de produsul care va fi marimea S si culoarea verde.
+Grupuri personalizate de clienti
In magazinul tau se vor putea realiza grupuri personalizate in care se vor adauga diferiti clienti. Aceste grupuri pot fi, spre exemplu, pentru clienti fideli, primii 100 de clienti, clienti care au comandat frecvent, etc. Ulterior, administratorul va reusi sa gestioneze mult mai bine acesti clienti, aplicand anumite reguli de preturi sau reduceri direct pe grupul din care fac parte.
+Formular de inscriere in grup Pro Membership
In functie de domeniul de activitate al magazinului, se poate realiza un formular prin care clientii inregistrati pe site sa aplice pentru a beneficia de anumite reduceri. Aceasta aplicare se efectueaza prin introducerea datelor personale, dar si cele profesionale (documente care atesta anumite pregatiri profesionale). Astfel, daca administratorul magazinului online doreste sa ofere anumite reduceri, va putea verifica cererile transmise prin formularul respectiv.
+Optiuni de promovare a produselor prin recomandari (e-mail)
Produsele vor beneficia de o optiune prin care vizitatorii vor putea sa le transmita cunostintelor sale prin e-mail.
+Folosirea optiunii de scroll in-site pentru paginile principale
Ultimul trend care prinde din ce in ce mai bine este conceptul de scroll in-site pe paginile principale. Cu alte cuvinte, vom prezenta informatiile importante referitoare la afacerea ta, delimitandu-le pe sectiuni afisate in paginile principale. Astfel, vizitatorii se vor acomoda cu obiectul de activitate al firmei tale inca de pe prima pagina a site-ului.
+Slider cu efecte vizuale cu inseratie de text
De cele mai multe ori, pentru a avea un impact pozitiv si original, se utilizeaza integrarea unui slider format din mai multe slide-uri pe care inseram text cu mesaje importante sau fotografii reprezentative. Astfel, vom capta atentia vizitatorilor mai usor si de prima data cum acceseaza website-ul.
+Magazin online responsive (adaptabil la toate dispozitivele)
Nu vrem sa producem neplaceri vizitatorilor tai care incearca sa acceseze website-ul de pe un telefon mobil sau o tableta. Prin urmare, website-ul tau va dispune de o structura responsive, deci el se va adapta fara probleme la orice tip de dispozitiv si orice tip de rezolutie. Mai mult de atat, motoarele de cautare precum Google, impun o structura responsive pentru website-uri pentru a le indexa. In cazul in care acestea nu sunt responsive, sansele ca site-ul respectiv sa fie indexat in Google, scad drastic.
+Pagina de contact cu datele firmei si un formular de contact
Dorim sa aducem la cunostinta clientilor toate datele referitoare la firma ta. De aceea vom realiza o pagina de contact in care vom prezenta aceste detalii. Tot acolo va fi vizibil un formular de contact prin care utilizatorii va pot transmite mesaje, acestea fiind livrate pe o adresa de e-mail.
+Solutie de adaugare fotografii multiple cu produsul
Asa cum produsele constituie elementele principale ale magazinului, ele trebuie prezentate perfect pentru a nu genera iluzii clientilor. Pentru a face acest lucru, fiecare produs va beneficia de mai multe fotografii.
+Sincronizarea site-ului cu retelele de socializare
Pentru a avea o prezenta online buna, website-ul tau trebuie sa se afle in concordanta cu toate retelele de socializare (Facebook, Google Plus, Twitter, etc.). Noi reusim sa sincronizam proiectul final cu aceste retele si sa adaptam paginile de continut pentru cazurile in care se incearca distribuirea lor in aceste retele sociale.
+Integrare Facebook Like Box
Pentru a oferi credibilitate vizitatorilor ce acceseaza website-ul, le aratam afacerea ta exista si pe Facebook. Astfel, vom integra intr-un loc din site o casuta cu pagina de Facebook a firmei tale.
+Realizarea a maxim 4 variante de logo
Identitatea vizuala si ideea de brand conteaza enorm pentru o afacere. Pentru a simplifica lucrurile, noi vom realiza doua variante de logo in functie de domeniul tau de activitate, ca la final sa poti alege varianta care consideri ca ti se potriveste mai bine!

La magazinul online PREMIUM, obtii 5 varainte de logo pentru afacerea ta.

+Securizare PREMIUM in 5 nivele
Mediul online este plin de persoane care incearca pe deplin sa faca rau imaginii unei afaceri. Pentru a realiza acest lucru, prima varianta este de a ataca website-ul firmei respective. Echipa noastra se va asigura ca aceste lucruri nu se vor intampla, prin integrarea unei securizari.

Magazinul Online PREMIUM beneficiaza de securizare PREMIUM in 5 nivele ca informatiile sa ramana in siguranta.

+Posibilitatea adaugarii de produse noi din panoul de administrare
Panoul de administrare va face gestiunea produselor mult mai usoara. Administratorul magazinului va putea sa adauge produse noi, stabilind pentru fiecare in parte mai multe caracteristici, precum: pretul, categoria, descrierea, atributele, proprietatile, discount-uri, etc.
+Modificarea stocului de produse din panoul de administrare
Clientii vor putea comanda sau nu produsele in functie de stocul acestora. De aceea stocul trebuie tinut sub control, acesta fiind actualizat atunci cand se apropie de sfarsit. Administratorul magazinului va putea face acest lucru din panoul de control.
+Verificarea statusului comenzilor din panoul de administrare
Fiecare comanda va dispune de mai multe status-uri. Acestea sunt utilizate pentru a gestiona mai bine comenzile si de a informa Administratorul cu privire la ele. Cateva dintre aceste status-uri sunt: comanda trimisa, comanda livrata, plata acceptata, asteptarea platii, comanda in curs de procesare, etc.
+Implementarea modul de cautare cu afisare de sugestii
Multi utilizatori se grabesc atunci cand doresc sa caute un produs. Pentru a facilita cautarea si pentru a nu pierde clientii, modul de cautare implementat in magazinul online va oferi sugestii atunci cand clientul cauta un anumit produs. Aceste sugestii reprezinta produse apropiate de descrierea scrisa in campul de cautare.
+Statistici de clasare a topurilor de client
O statistica oferita administratorilor prin care se evidentiaza cei mai fideli clienti sau clientii care au cumparat cel mai frecvent va ajuta la realizarea de discount-uri sau oferte personalizate pentru acei clienti. De asemenea, va ajuta la fidelizarea clientilor.
+Filtrarea produselor in functie de bugetul minim si maxim
O buna parte dintre clientii care comanda online, prefera sa gaseasca produse care se incadreaza in bugetul lor alocat. Pentru acest lucru, magazinul va beneficia de o optiune de filtrare, prin care utilizatorii vor selecta bugetul minim si bugetul maxim, intre care sa gaseasca produse.
+Panou de client (istoric plati, proforme, facturi, lista de dorinte)
Fiecare client, dupa inregistrarea, va avea propriul cont. Acel cont va pune la dispozitie cateva informatii referitoare la client, precum: istoric plati, proforme, facturi, istoric comenzi, liste de dorinte).
+Notificarea administratorilor prin e-mail a noilor comenzi
Pentru a tine la curent administratorii magazinului online cu privire la noile comenzi, acestia vor fi notificati prin e-mail in momentul in care un client va plasa o comanda.
+Mentinerea unei gestiuni de facturare
Beneficiati in panoul de administrare de o modalitate de gestionare a facturilor printr-o interfata prietenoasa.
+Gestionarea costuri de administrare (transport, taxe, discount-uri, comisioane)
Dispuneti de o buna modalitate de gestionare a tuturor costurilor aferente vanzarilor. Modificarea lor fiind una foarte simpla.
+Sablon personalizat de e-mail (design unic si responsive)
Sabloane de e-mail personalizate, cu un aspect unic pentru a impresiona abonatii cat si viitorii clienti.
+Modalitati multiple de livrare
Livrarea comenzilor va fi posibila prin mai multe modalitati, in functie de preferintele dumneavoastra.
+Conturi multiple de administrare (admin, manager, consultanti vanzari)
Posibilitatea de creare a mai multor tipuri de conturi  pentru angajatii dumneavoastra pentru a administra magazinul in functie de departamentul acestora.
+Integrare clip video de prezentare pe paginile produselor
Magazinele online profesionale dispun de aceasta optiune. Prin integrarea unui clip video in descrierea produsului, clientul va avea la dispozitie o descriere mult mai ampla a produsul, fiind mult mai usor pentru client pentru a se decide daca produsul corespunde nevoilor sale.
+Carusel de imagini pentru prezentarea colaboratorilor/producatorilor
Veti putea prezenta principalii colaboratori sau producatori afiliati cu dumneavoastra, clientilor fiindu-le mai usor sa identifice brandurile.
+Emitere automata a facturilor catre persoane fizice/juridice
In momentul plasarii comenzii clientii vor putea selecta modul in care se va factura comanda, totul fiind un proces automatizat.
+Optiuni de printare automata a comenzilor si a facturilor
Exista posibilitatea de a utiliza o imprimanta cu functia e-print ce va printa in mod automat toate comenzile si facturile emise.

CE PIERZI DACA NU LUCREZI CU NOI?

OPTIMIZARE SEO SI INDEXARE IN GOOGLE GRATUIT

+Adaugarea unei locatii in Google
Adaugarea unei locatii in Google in vederea accesarii magazinului dupa denumire
+Optimizarea continutului de pe fiecare pagina
Google devine pretentios atunci cand vine vorba de indexarea unui magazin online. El verifica multe detalii inainte de a indexa o pagina si face acest lucru cu toate paginile de continut ale site-ului. Verifica, spre exemplu, daca textul este original, daca este relevant fata de obiectul de activitate al firmei, daca este structurat pe paragrafe pentru a putea fi usor de citit, daca exista link-uri, s.a.m.d.
+Adaugarea noului website in baza de date Google
Ne dorim ca afacerea ta sa fie vizibila si in Google, iar ca drept urmare vom introduce website-ul creat in baza de date Google.
+Crearea si implementarea unui sitemap pentru indexare
Implementarea unui site map ce are ca scop principal informarea motoarelor de cautare cu privire la paginile componente ale site-ului
+Optimizare meta tag-uri si imagini
Meta tag-urile sunt acele elemente pe care le oferim motoarelor de cautare pentru a le oferi indicii cu privire la continutul paginii. Acestea, fiind optimizate si introduse in mod profesionist, ajuta paginile sa ajunga in motoarele de cautare si sa fie clasate in pozitii superioare. De asemenea si imaginile contin tag-uri, spre exemplu cuvinte cheie, care vor ajuta motoarele de cautare sa le gaseasca cu usurinta, iar astfel sa aduca vizitatorii catre site-ul tau.
+Adaugarea a doua cuvinte cheie pe pagina
Pentru o indexare optima, continutul paginilor trebuie focusat pe anumite cuvinte cheie. Astfel, vom clarifica pentru motoarele de cautare subiectul la care ne referim prin intermediul paginii web realizate. De cele mai multe ori vom alege aceste cuvinte cheie gandindu-ne cum ar cauta un potential client serviciile pe care le ofera firma ta, pe internet.
+Adaugarea etichetelor representative pentru fiecare produs
Pentru a usura identificarea produselor in bara de cautare si optimizarea lor in motoarele de cautare se va folosi etichete prin care se vor descrie produsele.
+Structurare si organizare link-uri interne
Motoarele de cautare nu apreciaza link-urile lungi sau care se abat de la continutul si subiectul paginii. Pentru acest lucru, link-urile de legatura de la pagini trebuie optimizate, fiind astfel scurte si concise. Mai mult de atat, ele trebuie sa contina cuvantul cheie mentionat mai sus, pentru o indexare si mai buna in motoarele de cautare.
+Adaugare de backlink-uri
Backlink-urile reprezinta acele legaturi ce provin de pe alte site-uri si care duc catre website-ul tau. Cu alte cuvinte, daca adresa site-ului tau se regaseste si pe alte site-uri, acest lucru va sustine indexarea sa in motoarele de cautare. Cu cat site-ul tau detine mai multe referinte provenite din alte site-uri, credibilitatea in cadrul motoarelor de cautare va creste, iar asftel va creste si clasarea ta.
+Raport SEO
Pentru ca vrem sa iti aratam ce am adus nou si benefic pentru tine si afacerea ta, dorim ca la finalizarea mentenantei sa iti oferim un raport SEO ce contine statistici cu privire la rezultatele indexarilor in Google.
Creare Site Premium SEO

NE PLACE SA RASPLATIM CLIENTII

CE BONUSURI TI-AM PREGATIT?

Daca alegi sa inchei o colaborare cu noi, primesti in mod gratuit urmatoarele elemente:

Mentenanta gratuita 30 de zile

Mentsec IT ofera clientilor sai, in mod gratuit, o perioada de mentenanta web de 30 de zile dupa deschiderea oficiala a website-ului.

Consultanta gratuita pe perioada contractului

Mentsec IT ofera clientilor sai, in mod gratuit, consultanta cu privire la orice detaliu legat de website, sau de mediul online, pe intreaga perioada a contractului.

Gazduire web gratuita 6 luni de zile

Pentru ca website-ul sa fie sustinut online 24/24 si sa ruleze optim, acesta va trebui gazduit pe un server. Noi oferim serviciul de gazduire web in mod gratuit clientilor care colaboreaza cu noi, pe o perioada de 6 luni de zile de la semnarea contractului.

Un DVD cu proiectul in varianta finala

Ne-am gandit la siguranta proiectului tau! Iar pentru acest lucru, echipa noastra va realiza un CD/DVD cu varianta finala a website-ului care va ajunge cu succes la tine, fie prin posta sau prin alte cai. Acesta va contine si toate datele de acces la website.

Acces la Informatii&Tutoriale nelimitat

Dorim pentru clientii nostrii sa isi poata administra proiectul chiar si singuri. De aceea le oferim acces gratuit la sectiunea de Informatii si Tutoriale din cadrul platformei noastre. Acolo se regasesc etape importante cu privire la realizarea anumitor modificari in cadrul unui website.

Raport Indexari (SEO) dupa finalizarea mentenantei

Pentru a vizualiza rezultatele in decursul perioadei de mentenanta, echipa noastra va pregati un raport detaliat cu privire la rezultatele indexarilor in motoarele de cautare.

Pagina de Facebook profesionala

Pentru imbinarea completa a website-ului cu cea mai influenta retea de socializare, Facebook, vom realiza in mod profesionist o pagina oficiala de companie pentru firma ta. Aceasta va include o fotografie de profil la dimensiunile impuse de Facebook, cat si o fotografie de coperta. De asemenea, vom actualiza datele paginii cu informatiile firmei tale.

Semnatura E-mail toate conturile

De cele mai multe ori, la transmiterea unui e-mail se recomanda afisarea datelor firmei, sau a persoanei de contact. Aceste date se afiseaza la finalul e-mail-ului si poarta numele de semnatura. Noi vom integra aceasta semnatura ce va include numele firmei, numele persoanei de contact, numere de telefon, adresa si logo.

BONUS SURPRIZA vei afla curand

NU PIERZI NIMIC!

CE GARANTII OFERIM?

Garantam ca firma Mentsec IT va raspunde activ solicitarilor facute de catre client chiar si dupa finalizarea cu succes a proiectului.

Garantam ca informatiile proiectului tau vor fi in siguranta cu noi, astfel ele nu vor deveni publice si nu vor fi dezvaluite altor persoane.

Asiguram cu simt de raspundere ca serviciile noastre vor fi prestate la un nivel profesional.

Daca nu esti multumit din orice motiv de serviciile noastre noi iti returnam integral suma platita.

DESPRE COLABORARILE NOASTRE

FEEDBACK-URILE COLABORARILOR

VREI SA AFLII CUM LUCRAM?

CATEVA PROIECTE

COMPLETEAZA FORMULARUL DE MAI JOS

SUNT INTERESAT DE OFERTA PREZENTATA!

Completeaza formularul de mai jos cu datele tale, iar noi te vom contacta pentru a discuta detaliile proiectului tau!

Consideri ca aceasta oferta este mult prea complexa pentru ceea ce doresti? Exploreaza si oferta pentru magazin online standard.

VREI INFORMATII SUPLIMENTARE?

CONTACTEAZA-NE!

Daca ai intrebari, scrie-ne un e-mail sau apeleaza numarul de telefon.
Iti vom raspunde cu placere la intrebarile pe care le ai.

0745 224 937 / contact@mentsecit.ro

ALEGE SI TU SA FII PREZENT ONLINE!

EI AU ALES SA COLABOREZE CU NOI

 
 
Meniu de Navigare